Participa la DigiPhoto 2009

duminică, 31 mai 2009



Ca orice club mare, Steaua avea nevoie de o mascota. Incepand de astazi, Stelio, personaj care speram sa fie indragit de micutii suporteri stelisti, va fi prezent pe gazon si in incinta Stadionului Steaua la toate meciurile disputate de echipa noastra pe propriul teren. Toti fanii vor putea face fotografii cu Stelio si ii pot scrie incepand de astazi pe adresa stelio@steauafc.com.
Personajul ales pentru a fi mascota FCSB este, firesc, o stea, element emblematic al clubului de fotbal inca de la infiintarea acestuia. Steaua care pana acum a fost tintuita pe toate emblemele clubului de-a lungul timpului si care a fost aclamata de glasurile a mii de suporteri va prinde viata, ne va face victoriile mai dulci si infrangerile mai putin amare.Mascota a fost botezata “Stelio” pentru ca s-a dorit un derivat cu sonoritate latina din numele clubului. In plus, acest nume are o rezonanta puternica si este usor de retinut.Ca orice alt coechipier, pentru ca de acum este parte a echipei, “Stelio” va purta si un numar; atasat pe spate, realizat la dimensiunile unui numar de tricou. Acesta va fi “47”, cu legatura directa cu anul infiintarii clubului nostru, si anume 1947.

Costumatia lui Stelio va fi compusa din corp in forma de stea, maneci, pantaloni, manusi si ghete de fotbal supradimensionate.

Sursa : SteauaFC.ro


Un nou motor de căutare încearcă să detroneze Google

Cuil



Câţiva foşti angajaţi ai companiei Google au lansat un nou motor de căutare, Cuil, care ar reuşi să adune informaţii mult mai bine şi mai repede decât ce există pe piaţă. După cum transmit corespondenţii BBC, noul portal, ca de altfel tot ce s-a lansat până acum, se va bate de fapt cu produsul companiei de la care au plecat, Google.

Numele noului motor de căutare, Cuil, vine din galeză şi înseamnă cunoştinţe sau alun.

Creatorii săi spun că foloseşte peste 120 de miliarde de pagini internet pentru baza sa de date.

Ar fi mai mult decât accessează cunoscutul Google, gigantul motor de căutare care de altfel a renunţat de mult să mai spună câte pagini indexează.

Cuil susţine că tehnologia pe care o foloseşte sunt cu mai mulţi paşi înainte faţă de metodele care i-au adus imensul succes lui Google.

Mai exact, în loc să ia în calcul numărul şi calitatea legăturilor care te duc de la o pagină la alta, aşa cum face Google, Cuil încearcă să şi proceseze informaţiile găsite în pagină şi să înţeleagă mai bine termenii de căutare folosiţi de utilizatori.

Iar rezultatele sunt afişate în format ca de revistă, mai degrabă decât ca o listă.

Spre deosebire de Google, noua companie şi-a propus să nu reţină nici un fel de informaţii despre ceea ce caută utilizatorii pe internet.

Cuil nu sunt primii care vor să detroneze Google - sunt mulţi deja care au încercat şi nu au reuşit să ia măcar o bucată din piaţa ocupată de Google.

La momentul de faţă mai există încă - Teoma, Vivisimo, Sanap, Mahalo şi Powerset.

Însă, după cum spun majoritatea specialiştilor, e foarte greu să te iei de piept cu Google. N-aveţi decât să-i întrebaţi pe cei de la Microsoft!

Sursa : BBC.com